·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کلاه کج 

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: خوب شد که در مقابل داماش خیلی زود گل‌خورده را جبران کردیم، چون اگر هر چه بیشتر از زمان بازی می‌گذشت جبران گل برای‌مان دشوارتر می‌شد. ما جدا از گلی که به ثمر رساندیم تا دقیقه 3+90 چند فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتیم که هدر رفت.

بازیکن باتجربه استقلال خوزستان با گلایه از وقت تلف کردن دروازه‌بان داماش گفت: متاسفانه دروازه‌بان داماش خیلی وقت تلف می‌کرد و در این مورد هم هرچه به داور اعتراض می‌کردیم بی‌نتیجه بود. من فکر می‌کنم دروازه‌بان داماش با الگوبرداری از کارهای سرمربی‌شان در زمان بازیگری شیرجه می‌زد و با گرفتن کمرش یا وانمود کردن به آسیب‌دیدگی‌های مختلف دائماً وقت بازی را می‌گرفت، کاری که در دنیای فعلی فوتبال مرسوم نیست.

کلاه‌کج در مورد غیبت ایمان مبعلی و نقش آن در بازی مقابل داماش تاکید کرد: ایمان بازیکن بسیار خوبی برای استقلال خوزستان بود اما غیبت این بازیکن در بازی ما با داماش به چشم نیامد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از حمایت هواداران تیمش گفت: مقابل داماش برای اولین بار بود که هواداران تیم‌مان تا دقیقه 3+90 که بازی در جریان بود ما را حمایت کردند و به خاطر روحیه‌ای که به ما دادند از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

وی همچنین با اطمینان از بقای تیمش در لیگ برتر یاد کرد و اظهار داشت: فعلاً 29 امتیازی هستیم اما من  فکر می‌کنم اگر تیم ما از 3 بازی که در لیگ برتر پیش رو دارد فقط یک امتیاز دیگر بگیرد با 30 امتیاز در لیگ برتر باقی مانده و خطر سقوط دیگر تیم ما را تهدید نخواهد کرد. با این وجود همین الان هم از بقای تیم‌مان در لیگ برتر اطمینان داشته و معتقدم می‌توانیم با کسب تمامی امتیازات دیدارهای آینده به هدف اصلی‌مان که همان کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر است، دست یابیم.

کلاه‌کج در پاسخ به این سوال که آیا قادر است جای خالی مبعلی را در ترکیب تیم خوزستانی پر کند؟، گفت: از اول فصل به دلیل آسیب‌دیدگی و پس از آن فوت پدرم به لحاظ روحی دچار مشکل شده بودم اما هرچه گذشت با کمک مسولان، کادر فنی و سایر بازیکنان شرایطم خوب شد به نحوی که امیدوارم بهترین کارایی را برای تیمم مانند مبعلی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان از انگیزه‌هایش برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر گفت و خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین اشتباهم جدایی از سپاهان و رفتنم به پرسپولیس بود، چون با درخواست چند نفر از آقایان به این تیم آمدم اما بعد از آن رفتارهای خوبی با من نشد و در واقع خیلی راحت مرا کنار گذاشتند.

وی در خاتمه تصریح کرد: انگیزه من مقابل پرسپولیس انتقام نیست بلکه اثبات شایستگی‌هایم خواهد بود که در پرسپولیس دیده نشد. از سوی دیگر حتماً در این دیدار خانگی‌مان که آخرین بازی ما نیز در لیگ برتر خواهد بود برای تیمم از جانم مایه خواهم گذاشت تا بهترین نتیجه را بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:24 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 77673
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang